خدمات و پشتیبانی

معرفی دوره های آموزشی:

 

 این شرکت دوره های آموزشی با کیفیت بالا بر پایه  استانداردهای بین المللی فراهم می‌کند. این دوره ها برای همه مشتریان فراهم  شده و شامل موضوعات متفاوتی از معرفی  gensetتا مباحث پیشرفته‌تری برای آموزش پرسنل مجرب می باشد. آموزش فن آوری منحصر به فرد ژنراتور توسط کارکنان متعهد ارائه می‌شود.

 

امکانات:

دوره های آموزشی می توانند در محل دفتر مرکزی ما در ایران، تهران برگزار شده و یا  ما می توانیم مربی را به محل شما بفرستیم. این سرویس به صورت بین المللی در دسترس بوده و براساس نیازهای شرکت شما ارائه می‌شوند.

 

 

کارگاه آموزشی:

کارگاه‌‌های آموزشی منحصر به فردی برای ارائه اطلاعات لازم برای تجزیه و تحلیل، نظارت وبررسی مشکلات مربوط  پیشنهاد می‌شوند. این دوره‌ها، آموزش کامل را فراهم می‌کنند. مطالب آموزشی با استفاده از یک سبک تدریس تعاملی و به همراه  تعداد زیادی از نمونه‌های عملی ارائه می‌شوند.

 

ترکیب تئوری و عمل:

مدرسان ما به خوبی از کارایی ترکیب یادگیری نظری وعملی آگاه هستند. در تمام کارگاه‌های آموزشی ما  ترکیبی از مباحث عملی و تئوری  آموزش داده می‌شوند.

 

محتوای دوره:

تمرکز این دوره ها بر TPS GENSET و لوازم جانبی آن می‌باشد. شرکت‌کنندگان در دوره‌ها عملکرد مولفه‌های کلیدی GENSET را خواهند آموخت. این دوره‌ها  به پنج حوزه خاص، موتور، ژنراتور، سیستم کنترل، عیب‌یابی و معرفی محصولات جدید تفکیک می‌شوند.

تجهیزات آموزشی مورد استفاده در این دوره‌ها شامل موتور، ژنراتور ، کنترل پانل امکانات ویدیویی، کتابچه های راهنما و شماتیک خواهد بود. به هر یک از شرکت کنندگان در این دوره ها، یک کتابچه راهنمای تقدیم خواهد شد و برای کارآموزان موفق، گواهی صلاحیت صادر خواهد شد.

 

شایستگی:

مناسب بودن این دوره  برای اپراتورهای ژنراتورها،  تعمیرکاران و اعضای تیم فروشی که  دارای پیش‌ زمینه‌های فنی هستند، برگزار خواهد شد.